תוכניות בגפ"ן
בית המייסדים
תיירות
קהילה
יזמוּת בדואית-יהודית
דוברי רוסית
עלינו
היו שותפים
יצירת קשר
LNG
עוד
יום א׳, 17 במאי
עתיד במידבר
והפעם בסדרת בית המדרש לזכר שי בן טל: מפגש כפול. אילנה ביטון תנחה יחד עם נעמה שקד על ירושלים, על השלום ומה שביניהם.
17 במאי 2026, 20:00
עתיד במידבר, נחל צין 2ב, ירוחם, ישראל